2/4


Guldet ska stanna i Jönköping!


Godmorgon! :)
Sitter här med en kopp te med honung,
känner mig alltid lite krasslig i halsen på morgonen.

Ahh, fan vad gött att Hv vann igår =D
Man va ju jävligt nervös när det plötsligt blev 2-1.
Då satt vi alla på helspänn haha!
Vi va ju o kollade hos Matilda o Björn,
Adam o Mattias var där med :) det va trevligt!
Som vanligt åt de pizza, Björn äter skräpmat varje dag typ =P haha!
När de hade ätit färdigt sa han: "på fredag blire pizza med va?"
Hahaha.. som att han inte alls var mätt innan =P
Heelt sjukt vad stor "tv" de har nu med.
136 tums projektor liksom.. helt sjukt, roligt o se hockeyn så med ju!
Mänsklig storlek som vi sa, haha!
På fredag ska grabbarna basta o så hos dem,
jag ska allt ha en hemmakväll.. bara ta det lugnt o vara själv :) mm!

Idag ska vi allt iväg på Squash vid elva!! hoho!
Får väl se hur detta kommer gå, haha!
Men känner att konditionen aldrig riktigt har försvunnit!
Jag kan verkligen pressa mig sj till det yttersta.
Visst blir man trött o genomsvett, men jag ger fan inte upp!
Nu jävlar ska jag va skitsnygg i klänningen till bröllopet i juni!!!!!

Nehe.. nu ska jag se mina inspelade program sen igår! :)
Är så skönt på morgonen, det går lite fortare då!
Hade vart surt att gå upp såhär tidigt annars.

Nu undrar jag bara hur det går för Ellen??
Har ni kommit hem?
Jag tänker på dig.. hoppas verkligen det blir bättre! =(


Take care!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Caroline

Yes, nu taggar vi sommaren och tränar stenhårt ! :D

2009-04-02 @ 16:58:11
URL: http://carolinejosefsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0