21/4


Tillbaks till skolbänken!


Jajamen! Nu har jag äntligen kommit igång! :)
Började i måndags, eller ahh.. igår =P
Det känns verkligen kanoon!
Jag brinner verkligen för detta denna gången!
Jag ska bli undersköterska lix =D tjoho!
Får hoppas att tentorna går lika bra sen också! ;)
Kul att Sissi går där med,
får man träffa på henne lite oftare :)
Sen är alla så trevliga i min klass med! Tihi!

Imorgon är jag leedig,
ska verkligen njuuta av dagen då.
Det kanske är den sista heldagen utan plugg?
Man får ju säkert ligga i som fan sen.
Får väl se vad jag ska hitte påå..
om förkylningen blivit bättre ska jag träna med Ellen.
Men ahh, det märks imorgon!

Fick precis nys om att jag INTE får vara hemma på lördag, haha.
David o hans kompisar ska planera svensexa till Nelson!
Så det förstår man ju att jag inte får vara med =P
Så, någon som vill hålla mig sysselsatt då?
Jag är ganska lätt att underhålla, haha! ;)
Needå.. jag får la åka till föräldrarna eller nåt!

Nehe.. nu är det fotboll som gäller ser jag.
Liverpool - Arsenal. Urk!
Men men, bara att leva med antar jag ;)

Nu ska jag kilaa!
Ha en fortsatt trevlig kvääll!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0