15/4


Vem har snott min navkapsel?!


Haha, ja.. nu åker jag runt med tre navkapslar.
När jag o Ellen va på apoteket i typ tio minuter,
så var det antagligen någon idiot som tog den?!?!
Haha, det är rätt komiskt.. men surt med.
Jag får la ta bort de andra med,
ser ju verkligen ut som en tattarbil nu ;P

Jaha, annars har vi inte gjort mycket idag..
Christan va här precis, ah herregud..
han är rolig den pöjken.
Så vi drack lite kaffe o pratade skit.

Nu vet jag inte vad som händer mer..?
Känns nästan jobbigt att klockan bara är typ två.
Men jag vill INTE att veckan ska gå fort nu..
usch, jag är verkligen nervös nu.. brrh!!

På lördag blir det nog utgång,
eller ialf alkohol.. haha!
Känns bra att kunna slappna av en sekund! ;)

Nehe.. nu ska Lisa komma hit,
så ska kila! :)


Ha det fint!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0