14/4


Utsidan är alltid viktigast enligt mig.


Ja, när det gäller skolarbete ialf..
Jag kom på mig själv när jag köpte kollegieblock idag.
Jag skulle matcha blocken o pennorna o almanackan?
Varför är det alltid så när det gäller mig?
Men klart man tar ett block med färg på utsidan,
än ett tråkigt grått som det står typ.. A4 på?
Haha! Som när jag gick på högstadiet sa mamma:
"Men Camilla, nu har du suttit o skissat på framsidan
till ditt arbete nästan hela dagen. Hur går det med insidan?"
Men sanningen är att jag inte alls la samma energi åt insidan!
Så ahh, nu har jag ialf snyggt material med mig på måndag ;)

Jag börjar verkligen bli tooknervös nu inför skolan!
Vilka kommer jag gå med? Hur läggs kurserna upp?
Vart fan ligger det (haha)? Hur är läraren?
Men som tur är står det i mina papper att första veckan ägnas åt planering.
Så det kommer bli en mjukstart ialf :)
Sen ska jag ju faktiskt plugga 75%.. så det kmr gå braa!
Nu brinner jag ju för det med.. o som Ellen sa:
"Man är ju inte tvungen, på samma sätt som innan."
Hon kan allt vara klok ibland, haha! ;)
Jaja, nu ska jag ta vaara på mina sista lediga dagar :)
6 days to goooo!!!

Oj, nu är klockan mycket helt plötsligt..
jag ska plocka undan lite nu..
sen ska jag o älskling åka till Ica Maxi!
Ha en fortsatt bra dag! :)


Puss o kläm!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Ellen

Klok? Tog du inte i så du sprack=)? Haha.

2009-04-15 @ 10:32:56
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0