14/3 - Crohns sjukdom.


Är helt matt, helt mörbultad.


Shit alltså, fick ett "smärre" skov innan..
alltså att sjukdomen visar sin jobbiga sida.
Jag har haft kramper i magen större delen av kvällen nu.
Först nu har det börjat gå tillbaka igen. Uhh..
Så nu är jag väldigt, väldigt trött..
har ialf klarat av Tacopajen nu.. skönt.
Nu tänker jag gå o lägga mig snart.

Hur sjutton kan läkarna ens fundera på att sluta med cellgifterna?!
Jag menar, om jag får sån här smärta av en dag utan tabletter,
hur ska jag klara FEM ÅR utan?! Ehh, kommer inte gå!
Men det är typ fyra år kvar tills jag ska tillbaka,
får hoppas att min läkare har ändrat sig då!

Aha, nu ska jag lägga mig i soffan..
pajen är klar om ca 20 min.
Så därefter ska jag gå o lägga mig!
Just nu är det baara fotboll som gäller här, BLÄK!!
Älskling kollar på Chelsea-Liverpool.
Fotboll är hemskt, hemskt, heeemskt!
Men nu är det "bara" 45 minuter kvar, haha! ;P


Tack o hej!
/Camilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0