1/4


Vilket UNDERBART väder!!!


Nu äntligen är våren häär, för att stanna?
Eller vädret kanske är ett aprilskämt från ovan? haha!
Nemen, nu ska jag allt hänga in mina vinterjackor en gång för alla!

Är hos Ellenpropellen nu ialf,
vi har tränat (som attan) på friskis idag..
sen tog vi oss en kaffe på Waynes med!
Tycker jag allt att vi va värda va ;)

Nu ska vi la äta lite snart, det blir tomatsoppa. Muuums!!
Sen ska vi iväg o handla.
Vill verkligen försöka vara ute så mycket som möjligt idag med!

Ikväll ska jag o älskling till Björn o Matilda.
Vi ska se hockeyn :) blir trevligt!
Tror det kommer några fler av Davids kompisar med! :)

Avslutar med ett STORT Grattis till Sissi med!
Hon är allt ett litet skämt hon ;)
Imorgon ska jag o E till henne o fira lite smått!

Håll er undan från aprilskämten nu ;)
Nu ska vi ätaa!


Puss o kram!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0