13/4


En sjukt bortkastad dag!


Äeeeh, detta va så sjukt tråkigt =P
Jag o älskling va på Visingsö idag,
ehh.. kan säga att det va kallt, blåsigt o helt tomt på folk!!
Hahaha, så vi bara längtade hem alltså!
Kollade på klockan hela tiden typ ;(
Men men, inget o göra åt.. vi hade velat vrida tillbaka klockan!

Aha, o nu har vi vart hos Adam o hämtat älsklings laddare.
Innan dess åt vi lite maat från Hot Asia, mmmums!! :)
Så nu ska vi endast ägna oss åt soffan o teven!

Imorgon ska jag o Ellen träna,
sen ska jag köpa lite "skolmaterial" efteråt!
Jag börjar ju för sjutton nästa måndag!! =D =D
Men jag kan erkänna att jag är liite smånervös faktiskt!
Men ska bli riktigt kul också :)

Nehe.. nu ska jag ta på mig mjukisar,
sen slänga mig i soffaan :)


Jalla hejdå!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0