12/4 <3


16 månader idag, älskling!


Ojjojoj vad seg man är idag alltså..
kom hem vid tvåtiden igår natt.
Festade hos Adam o Lotta med massa folk!
Det va skitkul verkligen,
vi körde loss med Singstar för hela slanten ;)
Jag o Lotta äägde! Sen vann jag över de flesta, haha!
Per blev lite sur när jag vann över honom med en Nirvanalåt! ^^

Idag har vi verkligen inte gjort ett skit,
har ätit pizza o druckit massa cola typ haha!
Men det får vi faktiskt unna oss nu,
David var fortfarande full när vi vaknade tom hahah!!
Idag firar vi 16 månader med btw :)
Jag är så sjukt kär o jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan honom!

Nu ska jag ta mig en dusch,
jag luktar inte direkt hallon.. som Ellen skulle säga! ;P
Ha en fortsatt fin dag! :)

Imorgon ska vi till Visingsö :) myys!


Puss&Kram!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0