Nu är jag igång igen hörni!


Det var ju ett tag sen man bloggade nu,
jag har ju haft Metroblogg iofs.. men det är rätt tråkigt faktiskt! Hehe.
Så jag bestämde mig för att skaffa en ny helt enkelt!

Louise har precis hjälpt mig med designen på bloggen, visst blev det snyggt? :)
Jag är jättenöjd ialf, tack igen vännen!

Jaha, vi har ialf kommit iordning nu i vår lägenhet :) det är kanonfint faktiskt,
jag känner mig som hemma! Lovar att ta några kort sen o visa!
Det är så mycket som har hänt nu det sista, som har tagit upp mycket tid.
Det började ju med att jag krockade, det var väldigt jobbigt att komma över det faktiskt,
samtidigt som man skulle/ska dras med alla frågor om ersättning osv.
Utredningen är fortfarande inte klar, så vi får väl se om jag får ersättning för bilen eller inte.
Sen har vi ju flyttat ihop på riktigt också som sagt, hur skönt som helst! 
Men det är ju rätt mycket jobb med det också innan man är iordning.
Och så ska man sköta det vardagliga samtidigt, så som jobb, matlagning.. jahh.

Nu ska jag inte sitta o älta detta mer.. det finns så mycket bra som man ska se till istället!
Jag köpte ny bil i förrgår, det är inte alls fy skam :)) jag är såå nöjd,
en Mazda 323:a blev det! Vit, femdörrars.. ahh, den är kanon!
Automatväxlad dessutom, haha.. ovanligt men väldigt och kanske föör bekvämt ;)

Jaja, jag ska nog inte skriva mer idag faktiskt.. måste gå o lägga mig nu!
Älskling har redan lagt sig så jag ska väl joina :))
Vi har hur mycket som helst o göra på jobbet nu med, så jag ska jobba på lördag (06-11)
Sen ska alla på jobbet jobba över två timmar per dag, mån-tors. Så ahh, sjukt surt =/
Men vad gör man.. bara att bita i det sura o tänka på pengarna!!


Men men, sov så gott så lovar jag att vi hörs imorrn!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0