Det var fan på tiden!


Ohh, ibland är det skönt att shoppa loss lite pengar :)
Har varit på a6 en snabbis, köpte med mig en mörklila jacka,
lite baströjor till jobbet, sen mössor o vantar :)
det är sånt som alltid behövs!
Nu när vi har flyttat o har ganska mycket utgifter,
så har man ju massa annat man prioriterar.
Innan hade man bara sig själv att försörja :P hehe!

En pinsam grej är ju att jag ramlade som fan utanför a6, haha!
Jag orkade inte gå runt på asfalten, så gick över gräset..
det var ju inte så smaart.. haha, tur att ingen såg mig ialf ^^

Mjaaa, annars har man inte gjort mycket idag.. eller ahh, jobbat!
Känner mig rätt mör i kroppen nu faktiskt.
Men kommer få en fet lön nästa månad ju ;) grr!!
Vi ska nog åka till Freeport i Kungsbacka!
Det är alltid mysigt att komma iväg lite :)

Nehe.. nu ska jag o Älskling äta kaaav o kolla hockeyn ;)


Ha det fint!
/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0