30:e oktober.


Usch, vad kallt det börjar bli nu!! Brrrrrhh!!
Jag skjutsade älskling till jobbet innan, fick inte in nyckeln i låset ens!
Så vi fick låna nån olja av hans mamma som funkade bra!
Tur att man bestämde mig för att vara hemma idag,
annars hade jag väl aldrig kommit iväg klockan 06 på monnen, hehe.

Jag är ialf hemma sjuk idag, eller det är mer en friskdag typ.
Igår mådde jag verkligen skit, ont i huvudet, halsen o förkyld!
Men verkar som det redan blivit bättre :) skönt det!
Klart man blir sjuk när man jobbar i 2 plusgrader lix =/

I helgen vankas det Halloweenfest :) ska verkligen bli skitkul!
Det är hos min jobbarkompis från El-giganten, Maria!
Har inte bestämt mig för vilken outfit jag ska köra på ;) vi får se!

Jaha, nehe.. jag ska nog hoppa in i duschen nu!


Ha en trevlig dag!
/Camilla






- Jag har gjort allt jag kan för att vi ska träffas eller ialf prata om allt som hänt.
Men jag har ju inte fått ett jävla skit tillbaka. Så nu är det slut, för gott!
Vänner vet jag inte om man kan kalla det du, dem har jag kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0