20:e oktober.


Åhh, så trött man är nu alltså.. har jobbat, som vanligt.
Sen passade jag på att åka till a6 en snabbis efteråt med!
Köpte med mig två baströjor i svart o en jättesöt typ baggyklänning :) nööjd!
De hade ju erbjudande på VILA idag, valfritt plagg för HALVA priset!
Så visst tittade man på lite större prislappar ;) hehe.

Skulle egentligen jobbat över idag jue,
men jag ändrade mina tider i sista sekund.
Kände att jag absolut inte hade tid idag! haha :)
Så jag ska jobba 06-19 på onsdag o torsdag.. då har jag mina åtta timmar där!

Nu ikväll blir det bara luugnt, vi ska se en film sen.. bara mysa i vår härliga soffa :)

Nu när hösten är här så känner man ännu mer att det är så skönt att ha någon.
När det blir kallt, mörkt o löven skiftar i färg..
Vi vet vart vi har varandra, vi älskar varandra.. o jag är fortfarande nykär..
Jag blev så glad igår när vi skulle gå o lägga oss,
så frågade jag David om han känner att det har blivit vardagsmat mellan oss? haha!
Men han sa att han fortfarande kan känna pirret i magen vissa dagar :)
Det är ju så härligt att höra det!

Jaja, jag ska inte tjata mer om hur kär jag är ^^


Nu ska jag laga lite maat tills morgondagen!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0