19: oktober


Godmorgon!

Nu ska vi snart iväg på Tipsrunda här med mina föräldrar!
Det är alltid mysigt en kylig söndagsmorgon!
Så nu har jag klätt på mig rejält med halsduk o benvärmare,
jag älskar hösten o dess klädsel! :) härligt!

Jaaaaha, sen därefter ska vi till IKEA o köpa en spegel till hallen..
det är typ det och en matta till vardagsrummet vi behöver, sen äre klart! :)

Usch, känns som att helgen har gått mycket fortare än vanligt,
beror nog på att jag jobbade igår med.
Känns surt.. men vafaan! Fick ju dubbelt betalt med så :))
Nästa vecka blir det övertid alla dagar, förutom fredagen..
men de timmarna brukar gå rätt smärtfritt!

Men men, jag ska väl göra mig färdig nu.. de kommer om typ fem minuter!
Ha en bra dag allesammans!

Tjingeling!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0