Tipspromenad och fotboll.


Godmorgon!

Idag är det verkligen kaaallt ute!! Brrh!
Mätarn visar SJU(?) minusgrader!!
Så det är nog bara till att ta fram dunjackan nu!

Vi ska iväg på tipsrunda snart, är mysigt såhär på vintern!
Det är jag, älskling o mina föräldrar som ska gå!
Sen i eftermiddag ska jag, David o hans kompis på fotboll på Stadsparksvallen!
Får vi se om vårt lag tar sig vidare! ;) kul isf för alla på jobbet hatar dem, haha!
En utav dem ska tom skjuta upp fyrverkerier om de förlorar, haha! Så lamt!

Igår va vi ju på Freeport, jag hittade rätt mycket faktiskt!
Köpte julklappar till älskling, lillebror.. och sen köpte jag lite till mig själv! ^^
En vit långskjorta, en stickad tröja, en "jobb-keps", ett par skitsnygga stövlar,
sen köpte jag lite småsaker till julpynt o sådär :) så jag är nööjd!!
Vi hade så skönt väder så det va bara gött o komma iväg lite med!
Men man blir ju gladare av att fynda lite ;)

Nehe.. nu ska jag se till att min man kommer ur soffan o gör sig klar ist! =P


Ha en skön söndag!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: hm, men har hört nåt om att man inte får väga mindre än 50 kg?? :S

2008-11-05 @ 08:25:48
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hehe aa, ska koll upp det! :) hehe jaadu, men jag är INTE nöjd med magen :P men men. detsamma :)

2008-11-08 @ 10:10:59
Postat av: Anonym

tråkigt att du aldrig skriver mer i bloggen:(

2008-11-12 @ 11:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0