Då var det söndag igen..


Back to work imorgon då ja..
Känns inte alltför roligt med tanke på hur det är där just nu.
Mycket o göra, samtidigt som jag absolut inte trivs längre.
Att jag aldrig kan komma till en normal arbetsplats!
Alltid ska man bli besviken eller förbannad på något!
Så nu ser man mest fram emot att sluta faktiskt.
Hade det inte varit för alla goa människor där som man lärt känna,
så hade jag Aldrig stannat kvar de här återstående veckorna!

Jaja.. nog om det!
Helgen har varit väldigt lugn.. jag var ensam hemma fredag-lördag.
Älskling var på arbetsresa med jobbet.
Men det var rätt skönt ändå att få vara själv lite.
Även om jag självklart saknade min älsk :)
Jag kollade IDOL i fredags, o sååååå skönt att Anna åkte ur! =D
Sen lipade man ju som vanligt när Kevin sjöng! =P Han är så braaa!
I lördags så var jag på stan med mina föräldrar,
köpte lite julklappar, fikade o hade trevligt :)
Passade på att unna mig lite kläder med, så det var härligt!
Sen därefter så åkte jag till Malin o hälsade på lite,
Fanny var där meed =) vi bestämde oss för att partaja nästa helg!
Så det ser man fram emot =D <3 ni är så fina tjejer!

Idag.. vad faan ska man göra idag?!
Det är söndag o jag vill verkligen inte bara sitta hemma o glo!
Just nu har vi tvättid iofs, till kl. 16. men hur kul är det dåå!
Men är ju sånt man måste göra med så =P

Nehe.. nu ska vi nog se en film,
förresten! Ni har väl inte missat att Twilight har kommit till bioduken nu?!
Den boken är den bästa jag någonsin läst (om jag kunde drömma)
Så vååga inte missa filmen nu! ^^


Ha en skön söndag!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också läst den boken. SJUKT BRA! Måste se filmen:)

2008-11-23 @ 12:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0