25:e, en lycka för plånboken!


Ohh, äntligen pengar på kontot igen :) skönt det!
Nu kan vi äntligen köpa den fina mattan vi kollat ut! ^^ mihii!
Synd bara att det försvinner en del av det till hyra o det..
men vafaen, har rätt mycket över nu ialf!*

Jaha, och igår fick jag hem min klänning från asos.com =D
jag tänkte: "nu är den säkert alldeles för liten, eller alldeles för stor"
Men ICKE! Den satt precis där den skulle, som klippt o skuren!
Jag är såå lycklig, haha!
Så nu blir jag farligt snygg på julfesten,
och vår ettårsdag :) tihi!

Det har varit en låååång, seeg dag på jobbet idag.. hatar tisdagar!!
Det började med att jag knappt kom fram till Huskvarna med bilen,
de hade ju inte skottat nåt på motorvägen så tidigt.
Så man fick allt ha tålamod o köra i sisådär 60 kanske!
Men både jag o Lina (jobbarkompis) slirade på samma ställe, haha..
där man kan svänga av mot Ryhov, så jävla halt var det där!
Jag hatar ialf snööö, det har jag alltid gjort! Speciellt när man måste köra i det med!
Iallafall.. sen senare på förmiddagen så var det en tjej som skulle hämta containern,
men hon kom inte intill med lastbilen.. det var ju så halt!
Så jag fick greppa skyffeln o massa vägsalt för att hjälpa henne..
vilket jag gjorde sen efter en stund :) dagens goda gärning.. hehe!
Ahh, inte nog med det.. Lina o Johnsson fastnade i hissen.. hahaha!
Så alla drygade sig om att de gjorde det med flit osv osv!
Jaja, ganska lama interna grejer det där innanför Gilberts väggar! ;)

Näästa helg är det ju första adveent :) såå mysigt!
Vi tänkte sätta upp adventsljusstakarna på fredag, lite julstämning sådär :)
Men snön ska visst försvinna redan imorrn?!
Jaja. återstår o se :)

Nehe.. nu har jag visst bara skrivit massa skiit!
En bild på klänningen, sen ska jag joina älskling vid teven! :)








Ha det gott!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Malin

Söt klänning gumman!

2008-11-25 @ 21:34:32
URL: http://www.metrobloggen.se/NoAir
Postat av: Louise*

sv: kul att klänningen satt som smäck :D jag satt på deras hemsida häromdagen, men vågade inte beställa för jag fattar inte vilken strl jag har :/

2008-11-26 @ 12:32:55
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

kom till waynes coffé på onsdag klockan 16!

2008-12-01 @ 21:40:23
Postat av: Malin

Du skriver inte så ofta.. Är allt bra med dig?

puss

2008-12-09 @ 21:40:06
URL: http://www.metrobloggen.se/NoAir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0