16:e november.


God förmiddag! :)

Ojoj, tiden bara rasar iväg ju?!
Snart är det jul o allt med, tur man är på god väg med klapparna! ^^
Och nästa vecka får vi reda på vem eller vilka som får stanna på jobbet.
Det är blandade känslor där, jag trivs kanonbra..
men sen är det roligt med annat med jue.
Jaja, vi får se vad beslutet blir!
Är ju inte så kul o vara arbetslös heller =/
Man tappar ju den sociala biten o blir deprimerad, haha!
Men som sagt, vi får se :)

Tänk, snart firar vi ett år också :) det är ju helt galet!
Känns som det var igår vi träffades!
Är fortfarande lika sprudlande kär i honom :)
Han är den rätta.. det har jag vetat hela tiden! <3
Fick blommor i onsdags, på vår 11:månadsdag,
så gulligt! Det hade jag inte förväntat mig alls,
men det uppskattas ju alltid!
Jag älskar min David, han är den finaste man kan ha!

Just nu håller vi på o fixar det sista, finslipet på lägenheten!
David försöker få undan lite sladdar o sådär..
Igår satte vi upp tv:n på väggen o så fick vi upp hyllan med!
Det är verkligen sjukt snygg här hemma nu :)
Vi lär ha snyggaste lägenheten på Strömsholm ialf ;) tss!
Jag lovar att ta kort o lägga upp sen när allt är helt klart.

Jaha, sen sitter jag mest o väntar på att klockan ska bli två nu,
ska skjutsa Anna till jobbet då nämligen!
Kul o träffa henne en stund med :)
Jag antar att hon drack hårt igår, haha! Då får man la ställa upp ;)
Jag som har blivit en hemmafru som inte gör annat än jobbar o lagar mat. haha!
Nedå, men man orkar ju knappt vara uppe på kvällarna längre,
slocknar så fort jag sätter mig i soffan efter en arbetsdag typ! :P
Inte så konstigt kanske när vi jobbar så mycket som vi gör nu,
nästa vecka blire ytterligare åtta timmar övertid!
Förra månaden hade jag fått ihop 25 timmar övertid,
det mesta var ju helg oxå! Så det blir en rejäl slant extra nu :D

Nehe.. nu ska jag inte tjata meer!
Ska väl greppa tag i dammtrasan kanske ;)


Ha en fortsatt skön söndag!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0