Lilla plutten :)


Nuu är man klar med tvätten.. sköönt!
Ska bara vika o lägga in allt i garderoben med :)
Bra när man har 07-12.. då får man en timme extra!!

Våran lilla Bluie är ute nu igen (undulatbebis) =D
Jag trodde aldrig han skulle våga sen sist.. haha.
Vi fick ju inte in honom sist, så då fick jag greppa runt kroppen på honom.
Men nu sitter han uppe på skåpet i köket o myser :))) så duullii så!!

Ikväll ska jag o älskling klä granen :) det är mysigt om nåt!!
Kanske är liiiite tidigt, men vafan.. är en vecka kvar nu jue! :)
Jag hoppas verkligen att man får uppleva en vit jul iår!!
Men det återstår o se..

Pappa kommer hit efter jobbet oxå.. jag ska få lite papper o skicka in till Handels.
Sen måste han hjälpa mig lite med kassakorten o det..
Jag förstår ingenting! Så bra att han kan hjälpa mig/oss lite med det =)
Han har ju ändå varit arbetslös en gång, då vet han ju hur man går till väga!

Nu ska jag noooog.. plocka undan lite..
vågar inte diska nu ifall pippin störtar ner i vattnet..
bra att man har en anledning till att INTE diska för en gångs skull, haha!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0