Goodmorgon!


Idag är man arbetslös.. eller ursäkta, arbetssökande =P hehe!
Så idag ska jag fixa lite med arbetsförmedlingen o papper ska skickas in till a-kassa!
Känns hur konstigt som helst att inte vara på Gilbert nu..
Känns bara som jag är hemma sjuk eller har julledighet.
Det kommer nog komma upp för mig mer sen efter jul tror jag!
Nu har man ändå lite att fixa med här hemma.. så som julgran o annat pyssel.
Men men, får se det som att jag kommer få nytt jobb o nya erfarenheter.

Älskling har åkt till jobbet nu också.. han sa att 3000 varslas från Electrolux idag!
Herregud, hoppas han går säker nu bara! Han jobbar ju på Electrolux home.
Får hoppas det inte drabbar honom.. då blir det plötsligt väldigt jobbigt.

Jaha, nehe.. nu ska jag göra mig iordning!
Ska ner till ams vid tiotiden typ!


Ha en bra dag!
(Kan hända att det blir fler inlägg nu när jag är hemma.. hehe!)
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0