7 dagar kvar..


... till Julaftoon :)


Godmoorgon! Fan, idag fick man gå upp tidigt..
håller på o tvättar.. passade på att ta en förmiddagstid när jag ändå är hemma.
Vi smög in en tid till faktiskt, man får ju inte det.
Men vem vet att C.Hallqvist o D.Gustafsson bor tillsammans?! haha! ;) tss!
Jag haatar att tvätta, det är inge svårt.. men tråkigt när man är själv!

Jahaa, vad ska man mer göra idag?!
Jag troor att jag ska dejta min vän Malin Sörensson idag!?
Vet inte vad vi bestämde.. hehe, jag kan bara efter kl.12 ialf!*
Vi skulle behöva träffas.. prata, om massa som hänt! <3

Btw.. jag är sååååå nyfiken på vad älskling ska köpa till mig i julklapp!!
Han har hållt på det detta hur länge som helst,
igår va han iväg på a6 i letade.. men det fanns inte..
han sa att det va massa affärer han letade i.. hmmm!
Vad är det som finns på så många ställen?!
Han har gett mig en ledtråd.. en ganska långsökt en med brett ämne, haha.
Något Hårt o Mjukt!!!!!!!!!!??? Wtf =P haha! jaamen då fattar jag *not*
Jag blir nog ännu mer förvirrad isf! ;)
Ni har ingen aaaning? :)

Jaja, jag ska la samla ihop nästa maskin!


Puss!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0