6 dagar kvar..


... till Julaftoon :)


Godmorgon allesammans!

Börjar med o säga faaaan vilket stoort misstag!
Igår innan man fick se vem Bonde-Peter skulle välja,
så var det ju reklam.. o där visade dem att Peter o Wille va utomlands tillsammans!
Vad fan är det då? Haha, det lär ju skrivas om det idag alltså.. vilken blunder!!

Jaja, nog om det.. nu har jag precis gjort mig iordning för dagen.
Jag ska äta uppe hos farmor o farfar på egna hem idag!
Sen ska vi baka knäck också :D så gott o julmys!
Man känner sig som ett litet barn igen när man är hos dem.. blir så omhändertagen :)
Det kan man faktiskt behöva ibland.. även om man tar små steg in i vuxenlivet ;)

Mjaaa, sen därefter ska jag hämta älskling på jobbet.
Vi ska åka o handla sen.. måste köpa julskinka, julgransmatta o glitter.
Vi satte aldrig upp granen igår, så vi ska göra det ikväll istället :)

Igår hade vi ett rent helvete med att få in Bluie i buren igen, haha..
det slutade med att David fick ta honom runt kroppen, det hade aldrig gått annars!
Jag har iiinget tålamod med sånt heller, så jag tappade humöret rätt fort där.
Därför fick han ta över, haha ;)

Nehe.. kanske ska ta tag i disken innan jag åker!! Bläk
Ha det så braa idag!!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0