5 dagar kvar..


... till Julaftoon :)


Jaha, nu sitter man här igen i sin ensamhet!
Har varit på Arbetsförmedlingen idaag.. lite film o sådär.
Det va jättebra faktiskt :) fick veta mycket hur man ska gå till väga o sådär.

Men nu vet jag vad jag ska göra, jag är så glad..
jag vet exakt vad jag vill bli nu :) så efter jul, så blir det research ;)
Mamma har sagt många ggr att jag ska bli det för att jag är en omtänksam människa osv.
Så jaa, det känns verkligen jättekul att äntligen veta :)

Igår klädde vi julgranen ialf :) blev kanonfint! Julstämning så in ii!
Sen kollade vi på "Lösvikt" med Robert Gustavsson.
Alltså, det va läääängesen jag skrattade så mycket.. herregud, den mannen alltså!
Både jag o David visste knappt vart vi skulle ta vägen så mkt skrattade vi :P
Älskling har ett skratt som verkligen smittar av sig med, så härligt ^^
Så ja, ni MÅSTE se den! Köp den nu =D

Ska inte göra nåt speciellt idag/ikväll faktiskt.. bara mysa :)
Nu längtar jag bara tills mitt hjärta kommer hem!


Ha en härlig fredag!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0