4 dagar kvar..


... till Julaftoon :)


God förmiddag läsare :)
Har precis gjort mig iordning, hår o smink är klart..
ska snart klä på mig.. måste stryka lite först.

Idag ska vi till föräldrahemmet.. hehe, i Barnarp!
Mamma fyllde 41 förra veckan, så ska fira henne lite :)
Hon va sjuk på födelsedan.. så därför vi fick flytta fram det lite!

Innan dess ska vi laga mat.. köpa nån blomma till henne.

Haha, kort o tråkigt inlägg.. men bättre än inget! ^^

Åhh, jag är så nöjd med mitt hår just nu.. har blivit rätt långt nuu!
Nu ska jag bara fortsätta som innan, bara tona o toppa mig regelbundet :) fiint!


Ha en underbar lördag!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Sara.

hoppas du får en trevlig jul:)

2008-12-20 @ 13:53:10
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0