24/12


GOD JUL! :)

Nu är det äntligen julafton hörni!
Vi har precis gjort oss iordning o ska åka upp till mina föräldrar om ca 30 min.
Sen ikväll ska vi till Davids moster :) så det blir mysigt!! *
Vi har redan ätit lite av julskinkan till frukost ^^ den va såå god! :)
Sen har vi bytt julklappar också..
han fick en klocka av mig :) o sen fick han Salming-kalsonger o en "Homer" flasköppnare.
Han blev jätteglad :) mest för klockan såklart! ^^
Jaaaag fick senaste boxen med One Tree Hill =D=D=D miiih!!
Sen fick jag ytterligare en klapp.. en ring, som matchar mitt halsband jag fick förra året.
Jag älskar den <3 o jag älskar honom över allt annat! Tack hjärtat!!

Det är så sjukt vad allt är annorlunda sen förra julen..
då bodde jag hemma, jag o älskling hade varit tillsammans i tolv dagar..
nu har man flyttat hemifrån, blivit sambo.. köpt bil o ahh, allt är så himla bra :)
sen har det ju hänt hemska saker detta året med iofs.. min bilolycka osv.
Men förutom det så har allt varit precis som jag önskat :)

Nehe.. nu ska man väl plocka undan lite innan vi beger oss,
det är visst jättehalt ute idag.. så ta det lugnt!


Ha en kanondag!!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0